Islam Agama Keamanan



Member Bloger :

Ahad, 21 Mac 2010

PRINSIP KEJAYAAN "5 P" :

5 PRINSIP KEJAYAAN YANG HARUS KITA MILIKI :


Ramai orang ingin berjaya termasuk saya dan termasuk anda juga. Kejayaan adalah milik semua kerana kita dilahirkan dalam satu dunia yang sama iaitu PLANET BUMI. Kita bukan dilahirkan di planet yang berlainan dan juga bukan dilahirkan di dunia yang berbeza. Yang berbeza hanyalah daerah kelahiran dalam kawasan bumi yang berbeza dengan latar belakang kehidupan yang berbeza. Itu sahaja! Yang lain semuanya sama.

KITA ADALAH MAKHLUK MANUSIA
CIPTAAN ALLAH YANG MAHA ESA
yang membekalkan kita dengan AKAL dan FIKIRAN untuk menjalani kehidupan di atas muka bumi ciptaanNYA untuk kita jelajahi serta terokai apa sahaja khazanah bumi mengikut pertimbangan akal fikiran yang diberikan kepada kita.

5 PRINSIP KEJAYAAN YANG KITA HARUS MILIKI.
Terdapat banyak prinsip kejayaan yang boleh kita jadikan panduan dan pegangan. Tetapi untuk kali ini, saya senaraikan 5 prinsip kejayaan yang harus kita semua milikinya. Insyaallah KEJAYAAN akan menjadi MILIK KITA jika kita mempunyai 5 prinsip ini. 5 prinsip itu adalah :






Semoga kita diberi minda yang POSITIF dalam melakukan apa jua kerja atau perniagaan dan insyaAllah KEJAYAAN akan menjadi milik kita dalam tempoh yang terdekat ini. Ingatlah... JANGAN SESEKALI KITA BERPUTUS ASA. Bersabarlah atas dugaan, ujian, halangan, rintangan yang kita tempuhi dengan KETABAHAN dan KECEKALAN di hati. Lakukan yang TERBAIK serta BERDOA dan BERTAWAKKAL kepada Allah s.w.t.

2 ulasan:

Pena Agenoz BERBISIK... berkata...

Salam SM69...

PAB kembali menghulurkan salam persahabatan..

So.. apa-apa isu yang yang ingin aku berkongsi pendapat...

layari :
penaagenozberbisik.blogspot.com

Kerana kehadiranku untuk menutrealkan segala persepsi.

Wassalam
Sayonara...

Selempang Merah berkata...

Salam PAB..
Terima kasih atas kesudian tuan untuk melayari blog saya.
Syukran jazilan..