Islam Agama Keamanan



Member Bloger :

Jumaat, 19 Februari 2010

Dunia Dalam Kekuasaan Yahudi Di Segenap Penjuru :


Bukankah yang sedang jatuh ini adalah Islam? Yang sedang dihina ini ialah Allah dan RasulNya? Bukankah yang sedang dihina-hina seluruh dunia ini ialah agama Allah? Tidak perasankah sejak sekian lama Allah dan RasulNya telah dihina Yahudi? Mengapa di antara umat Islam yang masih tidak memboikot barangan keluaran Yahudi @ Israel dan sekutunya ? Tidak sedarkah kita bahawa telah sekian lama kita menyuntik dana kepada mereka, menyumbang kepada kekuatan ekonomi & ketenteraan mereka, walaupun sedikit.


Merekalah KHALIFAH @ PEMERINTAH muka bumi ini sekarang. Segalanya kepunyaan mereka. Kuasa besar dunia Amerika, PBB, OIC & lainnya telah dijadikan tunggangannya. Media, ekonomi, rokok, makanan, minuman, hiburan, arak, dan sebagainya telah meracuni pemikiran umat Islam ke zaman kehancuran.

Ada kemungkinan antara kita merasakan sudah berfikir secara Islam, namun hakikatnya kita silap, kita belum berfikir secara Islam. Hiburan yang mengisi jiwa dan roh kita pun bersumber dari sana.



Boikot barangan Israel ?
Tiap kali Gaza diserang, itulah modal umat Islam. Konon nak meruntuhkan ekonomi Israel. Bersemangat. Bertempik, berteriak, membakar bendera sehingga terjegil biji mata. Keluar segala mazmumah, nafsu amarahnya. Bukannya keluar kasih sayang dan ketenangan yang diaja dalam Islam.

Kaki-kaki demonstrasi ini tahu, selama ini minda bangsanya dijajah dan dijahanamkan Yahudi mereka buat tutup sahaja sebelah mata. Habis berdemontstrasi, rokok buatan Yahudi juga yang dihisapnya.

Demostrasi umpama menyiram najis dengan air najis juga, bukan menyucikan, malah semakin menjijikkan. Apa akan terkesankah Yahudi dengan demonstrasi? Malah akan puas hati mereka melihat umat Islam marah-marah begitu.


Tidak akan sekali-kali Yahudi dan Nasara redha selagi kita tidak menjadikan cara hidup mereka sebagai cara hidup. Kita sudah pun terperangkap dengan cara hidup mereka itu kerana mereka sangat kenal dengan kehidupan orang Islam yang sebenar. Mereka amat tahu bagaimana hendak merosakkan kehidupan orang Islam, supaya kita akhirnya tidak selamat di dunia mahupun akhirat.

Mereka menganjurkan cara kehidupan yang sesuai dengan yang disukai nafsu. Menganjurkan program yang ditaja secara halus sehingga kita tersasar dari Tuhan. Semuanya dituju kepada nafsu manusia terutamanya orang muda dan remaja kerana mereka adalah waris perjuangan.

Contohnya :

1. Nafsu sangat suka dengan permainan bolasepak. Taktik permainan yang menumpukan segala usaha untuk merebut bola dan memasukkan bola dalam pintu gol sangat menyeronokkan nafsu. Maka berbagai pertandingan peringkat negara mahupun antarabangsa ditaja dan disiarkan di kaca-kaca TV yang melalaikan umat sejagat. Bukan sahaja permainan ini mencetuskan pergaduhan dan pertaruhan di mana-mana tempat di dunia, yang penting ia melalaikan para remaja Islam dari bersolat disamping tidak menutup aurat.

2. Muzik secara fitrah sangat disukai manusia terutamanya remaja. Dalam hiburan, selain berbagai rentak muzik yang menjadi kegilaan, para penyanyi juga disanjung-sanjung dan dijadikan idola. Mendengar sesuatu yang melalaikan dan keterlaluan adalah dihukumkan haram. Bilamana kita membuat dosa, kita sebenarnya meletakkan titik-titik hitam di hati kita. Semakin lama ia bertimbun, semakin gelaplah hati itu, sehingga suatu masa tertutup hati dari menerima kebenaran lagi.

3. Makanan – makanan yang haram akan menjadi darah daging dan membuatkan hati menjadi gelap. Makanan yang syubhat juga akan membuatkan hati menjadi gelap. Contoh: minuman Coke ( dan segala minuman keluaran F & N - yang menjadi kegilaan ramai). Minuman dalam tin adalah tajaan Yahudi sebenarnya yang melumpuhkan generasi akhir zaman. Kerana minuman itu menyebabkan berbagai penyakit dalam badan termasuk diabetis (kencing manis). Itu secara lahiriahnya. Bila banyak makan ubat kencing manis, maka akhirnya dapat penyakit buah pinggang, akhirnya tak mampu berjuang.

Makanan seperti ayam goreng segera Kent adalah haram dimakan orang Islam. Apabila ayam tidak disembelih mengikut syariat, hakikatnya kita makan bangkai. Bila makan bangkai, hati kita gelap. Begitu juga dengan rangkaian restoran makanan segera lain seperti McD, Piszzahut dll.


Tiada ulasan: